Soms ontkom je er niet aan. En soms is het gewoonweg ook weleens leuk; een flinke actie!

In auto- en truckmotive is geen jaar hetzelfde en de markt (en het aanbod) blijft grillig. Voorraden leken te klein, maar blijken te groot. Of er komt een prijsverlaging het jaar daarop. Er is altijd wel iets.

Een mooie flinke actieperiode werkt nog steeds enorm goed. En niet alleen om in de markt resultaat te boeken en die extra orders te scoren, maar ook om intern een gezamenlijk doel te hebben en sfeer te creëren.

Ook in de B2B Markt zijn er volop mogelijkheden voor salescampagnes. Acties. Soms conventioneel met van/voor prijzen, maar soms net een tikkie anders om zo als bedrijf jezelf echt te onderscheiden in de markt.

Recharge Marketing kent als geen ander de mogelijkheden en kansen om extra sales te genereren middels een actiecampagne. Dit van klein tot heel groot. Net naar gelang de noodzaak er is. Maar één ding is zeker: iedere campagne die Recharge Marketing organiseert valt op en trekt de aandacht. Onder klanten en onder niet-klanten. Wedden?