De juiste voorraad ingekocht. Perfecte presentatie op de site en externe portals en dan komen de belletjes, mailtjes, whatsappjes, chats en andere manieren die klanten vinden om hun interesse in voertuigen te tonen.

Uiteraard moeten die kansen maximaal benut worden. En dat kan, maar dat vraagt best wel wat expertise, want in het proces van “interesse naar order”, kan best e.e.a. misgaan, waardoor de klant (terecht of onterecht) afhaakt. Alle moeite voor niets.

Recharge Marketing heeft eigenhandig jarenlange ervaring met leadmanagement en het maximaliseren van alle kansen. En ziet veel kansen in:

• Snelle opvolging van alle leads
• Vastlegging en registratie van alle leads
• Klant reageert niet de eerste keer? Minimaal 3x opvolgen
• Training in de beste antwoorden via telefoon, mail, chat of telefoon
• Waarde toevoegen in de communicatie middels bijvoorbeeld video of buiten werktijden

Ons devies is: “alles op alles zetten om van een contact een order te maken” en daar helpen wij dan ook graag bij. Dit kan middels een strakke procesomschrijving en implementatie, coaching on the job, trainingsavonden, een 0-meting (mystery-onderzoek) of het opzetten van een online salesafdeling voor klanten.

Laten wij samen eens kijken naar de kansen! Want marketing is leuk, een mooie website fantastisch, maar het allerfijnste zijn toch leads die converteren naar orders? Das ook nog eens goed voor de omloopsnelheid……