
Conversie verhogen
Na veel tijd, geld, aandacht en energie gestoken te hebben in online marketing is het zover. De website wordt dagelijks goed bezocht door verschillende doelgroepen. Klanten, niet-klanten, de pers en bijvoorbeeld sollicitanten.
Bezoekers komen met verschillende doelen en naast een goed en logische indeling is het zeer belangrijk om ervoor te zorgen dat bezoekers converteren in contacten. Dit kan per e-mail, whatsapp, een webformulier, werkplaatsafspraak, chat of een belletje.
Het is cruciaal dat al deze mogelijkheden op een site aanwezig zijn en goed zichtbaar. Hoe zonde is het wanneer een bezoeker afhaakt bij interesse, omdat een “contactknop” verstopt zit of te ingewikkeld is? De conversie van bezoeker naar prospect mislukt dan eigenlijk al.
Een stijging van meer dan 15% conversie is geen uitzondering.
Recharge Marketing kijkt graag mee naar een optimale invulling leadgeneratie op de site, maar vooral ook naar de opvolging van leads. Recharge Marketing is specialist in leadmanagement zoals dat in vaktermen heet.
Door zelf jarenlang leads (alle contacten die een website genereerd) opgevolgd te hebben, heeft Recharge Marketing een brede basis in snelheid, kwaliteit en registratie van opvolging. Uit ervaring weten wij dat veel leads verbrand worden. En dat met een stukje meer aandacht succesvolle conversie snel verhoogd kan worden.
Ons advies? Laten we samen een leadopvolging proces schrijven, implementeren en de mogelijke antwoorden optimaliseren. Wat een bezoeker die aangeeft iets van het bedrijf te willen, moet toch perfect geholpen worden?



