
Direct mailings
Keuringherinneringen voor klanten zijn win-win. Voor de verzender is het een contactmoment richting een klant en voor de klant is het fijn om tijdig herinnert te worden aan verschillende keuringen die eventueel moeten plaatsvinden.
Dit geldt overigens niet alleen voor keuringen, maar ook voor andere belangrijke momenten in het rijdende leven van een voertuig.
Recharge Marketing kan, na een inventarisatie van het wensenpakket, al het werk uit handen nemen. En samen aan een loyaliteitscirkel bouwen. Een voorbeeld:
• APK of laadklep-mailing op papier 10 weken voor keuringsdatum
• 4 weken voor keuring herinnering per e-mail
• Vooraf check op reeds gemaakt afspraak
• 2 weken voor keuring belletje naar klant
• Vooraf check op reeds gemaakt afspraak
• Extra: kenteken 11 maanden niet in de werkplaats-geweest een brief sturen
• Extra 2: einde garantie brief
Dit is uiteraard maar een voorbeeld. Recharge Marketing gaat altijd uit van maatwerk en klantwensen. Met de juiste data (wij kijken graag mee) is er veel mogelijk.



