
Een nieuwe website
Een website speelt een belangrijke rol in de presentatie van je bedrijf. Voor zowel klanten als niet-klanten, maar ook voor andere stakeholders. Belangrijke zaken bij een goed presterende website:
• Bezoekers/traffic
• Conversie: wordt een bezoeker van de site een contactopnemer?
• Relevantie: kan een bezoeker de juiste, goede informatie, snel tot zich nemen
• Beleving: sluit de look and feel van de website aan bij het bedrijf?
Bezoekers verwachten bepaalde zaken te kunnen vinden op een website en willen vooral makkelijk en snel contact kunnen opnemen.
Het bouwen van een website is technisch gezien niet heel lastig meer tegenwoordig. Wat de logische route wordt voor een bezoeker en waar de bezoeker snel relevante informatie kan vinden is een stuk complexer.
Een goede website is helder, makkelijk te begrijpen en is vooral goed in de bezoeker te laten vinden waar hij of zo voor kwam. Recharge Marketing werkt altijd vanuit die visie en is zeer ervaren in het opstellen van klantreizen (customer journeys). Wat weer het fundament vormt voor de website.
Verder is het zo dat een website bij voorkeur conversie moet opleveren. Denk aan werkplaatsafspraken, aanvragen op voorraadauto’s, lease-offertes en bijvoorbeeld adviesgesprekken.
Toe aan een nieuwe website? Of graag eens sparren over de inhoud van de huidige website? Recharge Marketing praat en kijkt graag mee.



