
Meer werkplaatsdoorgangen
Klanten willen steeds meer ontzorgt worden. Niet alleen verwachten zij perfect onderhoud/reparatie, maar ook pro-activiteit van hun partners.
Vaak blijkt uit analyses (die wij ook kunnen verzorgen) dat de aandelen binnen het wagenpark rond bijvoorbeeld keuringen of bezoeken per vestiging kunnen verschillen. Door het inzetten van slimme marketingmiddelen (DM, eDM) is het mogelijk om scores te verbeteren. Verbetering van de resultaten met 10% binnen 1 jaar zijn geen uitzondering.
Recharge Marketing kan het versturen van mailings (digitaal of fysiek op papier) van A tot Z voor je bedrijf regelen. Denk aan de verplichte keuringen, “x-aantal maanden niet gezien” of welke variant wij dan ook samen bedenken.
Fijn voor klanten, want zo kunnen zij onderhoud en/of reparatie of verschillende keuringen combineren, zo help je als garagebedrijf de uptime te verhogen.
Wij nemen dan ook werkelijk alles uit handen. Het enige wat nodig is, zijn databestanden. Wij verzorgen opmaak, eventueel drukwerk en/of digitale verzending inclusief maandelijkse rapportage.
Verder opschakelen? Dat kan uiteraard ook! Wij kunnen ook de telefonische opvolging van de mailings organiseren. Dat verhoogt de conversie nog verder. Succes gegarandeerd!



