
Nieuwe klanten bereiken
Vaak een grote uitdaging: het bereiken van nieuwe klanten. Toch zijn hier veel mogelijkheden voor. Recharge Marketing kent de paden om alle doelgroepen te bereiken.
Of het nu gaat om het inkopen van de juiste data, de interpretatie hiervan of het ontwikkelen van de juiste communicatiemiddelen hiervoor: Recharge Marketing weet de weg.
Het slim combineren van data biedt veel mogelijkheden om op het juiste moment de goede boodschap bij prospects te krijgen. Communiceren kan via social media, e-mail, videoboodschappen, events of juist via “good old” brieven.
Recharge Marketing gaat graag het gesprek aan met de sales afdeling. Om samen te kijken waar de kansen liggen, welke boodschap gaat scoren en hoe de opvolging (eventueel i.c.m. belbureau) georganiseerd kan worden.
Het doel is simpel: afspraken scoren bij niet-klanten. Een order begint immers met een afspraak.
Dit kan overigens gestructureerd (op maandelijkse basis) of middels een BigBang (grote campagne, korte hevige periode).



