Recharge Marketing is van mening dat marketing een zichtbare, voelbare en meetbare bijdrage moet leveren aan het resultaat van een bedrijf. Uiteindelijk staan alle acties, campagnes, online strategieën en wat al niet meer in het teken van één ding: resultaat.

Wij maken graag een complete marketingstrategie voor organisaties en kunnen deze ook volledig uitvoeren. Alsof je een marketingafdeling in huis hebt. Een marketingstrategie is overigens niet per definitie het inzetten van dure campagnes. De uitdaging kan ook lager in de salesfunnel zitten. Bijvoorbeeld dat er lekkage zit in het leadmanagement. Meten = weten.

In onze visie draait marketing vooral om het optimaal inzetten van tijd, geld, aandacht en energie. Een euro kan maar één keer uitgegeven worden en dat zelfde geldt voor de factor tijd.

Dit vraag altijd om een goede omschrijving van de kans/uitdaging/probleem. Wanneer we dat, samen met de klant, helder omschreven hebben, gaan we verder met het einde: “wanneer is het succesvol?”.

Dan zijn de “kop en de staart” geformuleerd en kan aan het middenstuk begonnen worden. Het inzetten van marketingmiddelen die moeten renderen. Iedere euro moet maximaal rendement opleveren. De gekozen middelen hangen af van de opdracht en het verwachte resultaat.