
Sales
Een zeer belangrijk onderdeel van iedere organisatie is uiteraard: verkopen. Of dit nu gaat om auto’s, trucks, uren, lease-contracten of onderdelen. Uiteindelijk geven verkopen (volume & marge) financieel bestaansrecht. Marketing kan een voorzet geven, maar in nauwe samenwerking met sales moet de bal ingekopt worden. En zo werken wij ook. Wat ons betreft houdt onze inzet en input niet op bij een goede campagne, maar kijken we verder mee in de salesfunnel. Wij doen net altijd dat stapje extra om de kansen ook echt te verzilveren. Enkele voorbeelden:
- Ik wil het aantal klantbezoeken verhogen
- Ik wil de conversie bezoek/offerte/order (salesfunnel management) verhogen
- Ik wil mijn markt in beeld hebben, hoe presteren wij nu en zijn er nog kansen?
- Ik wil een compleet marktbewerkingsplan van klanten en niet-klanten
- Ik wil een verkoopshow
- Ik heb presentatiemateriaal van mijn bedrijf nodig voor account managers
- Ik wil mijn data benutten om meer saleskansen te genereren



