
Structurele marktbewerking
Het goed bereiken van nieuwe klanten, vraagt tijd en aandacht. Recharge Marketing is groot voorstander van het gestructureerd bewerken van potentiële klanten.
Zeker met behulp van goede data is het organiseren van gerichte marktbewerking op deze doelgroep goed te realiseren.
Wanneer de verschillende niet-klanten (prospects) gecategoriseerd zijn, kan er per doelgroep een jaarplan gemaakt worden. Een voorbeeld:
• Tier 1 klanten: iedere week per accountmanager 5x een brief + telefonische opvolging +
• 2x per jaar een event
• 2x per jaar een ludieke brief
• Tier 2 klanten: ieder twee weken 5x een brief + telefonische opvolging +
• 2x per jaar een event
• 1x per jaar een ludieke brief
• Tier 3 klanten: iedere week 10 brieven
• Tier 4 klanten: tweewekelijks 10 brieven
Op deze manier worden alle klanten bereikt, op een gestructureerde en behapbare wijze. De marketingmachine draait altijd en de accountmanager kan zich echt vastbijten in de interessante prospects.
Recharge Marketing heeft ruime ervaring in de kansen/doelgroep segmentatie en productie en uitvoer van de bijbehorende marketingmiddelen.



