
Loyale Medewerkers
In een krappe arbeidsmarkt en zeker in combinatie met veeleisende klanten zijn topmedewerkers het “goud” voor iedere organisatie. Recharge Marketing ziet zelfs medewerkers als het allerbelangrijkste marketingmiddel. Zij hebben immers echt contact met klanten en verlenen echte diensten.
Het tevreden (gelukkig) houden van medewerkers is voor menig werkgever best een uitdaging. Niet gek, want de dynamische wereld waarin wij werken, vraagt iedere dag ontzettend veel aandacht.
Toch nemen veel bedrijven daarmee een groot risico. Niet investeren in medewerkers kan uitstroom tot gevolg hebben en dat helpt weer niet bij het behalen van de doelstellingen. Daarnaast is werving tijdrovend, duur en ben je zomaar meer dan 6 maanden onderweg, voordat je weer “up and running” bent.
Recharge Marketing denkt graag mee in het loyaal houden van medewerkers (employer branding) middels een waarderingsjaarplanning, verbetering interne communicatie, opzetten van een vitaliteitsprogramma, organiseren medewerkerevents, of het initiëren van Kerst- of eindejaarsgeschenk of bijvoorbeeld een intern magazine.
Een klein gebaar kan al een groot verschil maken! Enne: het is bewezen dat gelukkige medewerkers dit uitstralen en doorvertalen richting klanten. Win-win dus!



