
Visie
Onze visie is simpel: marketing moet een meetbare bijdrage leveren aan het resultaat van een onderneming. ChatGPTzegt het eigenlijk wel mooi op de vraag: “wat is Recharge Marketing?”
“Het begrip “recharge marketing” lijkt niet een standaard term te zijn in het marketingjargon, maar het zou kunnen verwijzen naar een strategie of benadering binnen marketing die gericht is op het opladen of versterken van de marketinginspanningen van een bedrijf.”
En dat klopt. Recharge Marketing gelooft in het versterken van marketinginspanningen. Niet alleen door acties/campagnes, maar ook door de gehele Salesfunnel beet te pakken.
Dit zorgt ervoor dat de inzet van tijd, geld, aandacht en energie aan marketing optimaal rendeert. Het creëren van extra kansen (leads) vraagt ook goede commerciële opvolging. Hier zit de kracht van Recharge Marketing. Wij zijn ook expert in optimalisatie van commerciële processen.
Wij maken de weg naar succes en goede marketingactiviteiten inzichtelijk, zodat de meest logische en beste keuzes overblijven en euro’s renderen.
Wij hebben geen uitgesproken voorkeur voor bepaalde middelen. Wel een voorkeur voor een goed fundament onder de commerciële organisatie, zodat de marketinginspanningen ook echt kennen renderen en er geen kansen weglekken.
Belangrijke bouwstenen in de visie van Recharge Marketing:
- Analyse: Interne & externe performance analyse
- Dit geeft richting aan de inhoudelijk invulling van:
- Always On: continue met slimme marketing de markt bewerken
- Salesfunnel Management: het meten van alle marketing- en salesinspanningen en de conversie hiervan om continue te verbeteren en zo het maximale uit de inspanningen te behalen.
- Customer Journey: optimaliseren van alle touchpoints van klanten en niet-klanten met het bedrijf
Dit maakt Recharge Marketing uniek en de juist partner.




